Loppisrunda, illamående & lyckorus

Det fick bli en snabb loppisrunda för oss idag, och jag hann plocka på mig en topp för 1€ och en tröja för 2,50€ innan jag började må så dåligt att vi hamnade att gå ut. Alltså åååh, låt mig bara må bra nu! :( 
 
Jag mår dock LITE bättre nu, hoppas det fortsätter så.
 
Kvällens planer är att se nån film om jag orkar, och inte desto mer än så.
 
Jag längtar till morgondagen av flera anledningar. Den ena är ju såklart att jag ska till massören - jag hoppas på att komma ut därifrån och sväva. Den andra anledningen håller jag för mig själv, men åååååh vad jag har väntat!! 
 
..och så lite inspiration på det: 
Pics from weheartit.com, collage made by me. Follow me on Weheartit HERE
#1 - - Caroline:

Du vet väl att man inte svävar efter en massage, är den bra så kommer du ha ont i nån dag efter, eftersom massören tar i hårt i dina muskler.

Svar: Japp, jag vet. Men strax efteråt känns det som att man svävar. Åtminstone om man är tillräckligt spänd innan. Värken kommer senare.
Saragunmarie