Nu ska huvudvärken bort!

Den här huvudvärken tar kål på mig, den blir bara värre. Jag vilar, tar promenader, äter bra, men inget hjälper. Det är bara att försöka stå ut. Jag trotsar värken och sitter här en stund nu, jag tänker inte sluta leva bara pga. en envis värk som vägrar ge med sig. Jag är envisare och tänker inte låta den slå ner mig mer än den redan gjort. 
 
Jag är inte säker, men gissar på att huvudvärken kan komma från nacken. Jag är alltid spänd, men har varit extra spänd på sistone, så jag misstänker att rygg, axlar & nacke är största bovarna.
 
..så jag bokade faktiskt in en massage-tid tills imorgon, så får vi hoppas att det hjälper. 
 
Nu ska jag kolla ett avsnitt PLL innan jag tar en promenad med gubben. Hoppas ni mår bättre än jag gör! 
 
Ögonen går i kors och jag ser helt slut ut. Phu..