Excited!

 
Godmorgon snyggingar! Nu har jag stora planer på gång vetni. Det har jag ju iofs alltid, men nu planerar jag nånting riktigt häftigt - nämligen en sleeve i old school stil. Jag har kontakt med en tatuerare, så nu får vi se hur det börjar ta sig :) 
 
Idag ska jag unna mig en fotvård. Egentligen hade jag bokat in ansiktszonterapi, men jag har ingen lust att ligga och hosta & snörvla medan nån petar mig i ansiktet, så jag böt till en fotvård istället. Det behövs ju det också, och det blir nog perfekt med lite extra lyx för fötterna nu innan jag ska börja jobba mer igen. 
 
Jag påminner er om en grej som jag ofta får påminna mig själv om: Vår egen kropp (och för att inte tala om huvudet) är det viktigaste vi har! Vi måste unna oss en massage & lite annat lyx nu & då för att orka i vardan. Om ni inte själva har råd att besöka massören, så kan ni ju önska er ett presentkort i födelsedagspresent. Våra kroppar håller så mycket längre om vi tar hand om dom medan vi är unga. 
 
Puss på er! ♥