"Hur många bloggläsare har du?"

weheartit.com
 
En grej som folk ofta undrar är hur många bloggläsare jag har. Tidigare har jag haft en statistikmätare på bloggen så att alla kunnat se hur många personer som rör sig här inne, men sen jag började blogga på blogg.se har jag inte haft nån. Jag har ju såklart ändå min egna statistikmätare då jag loggar in på mitt konto, och tur är ju det - för annars hade jag faktiskt inte haft en blekaste aning om hur många som läser min blogg. 
 
Läsar-antalet varierar ganska mycket, men i medeltal har jag mellan 400-500 unika läsare per dag, och totalt ca. 2.000 läsare som återkommer till bloggen. 
 
Observera att detta alltså handlar om unika läsare. Sidvisningarna är betydligt fler. 
#1 - - Elina:

Tro jag det, att du har fler sidvisningar! Jag hänger ju här inne som en creepy liten stalker flera gånger om dagen ;) Skulle inte förvåna mig om jag står för hälften haha! :)

#2 - - Denise:

Kul att ha så många återkommande läsare! :D

#3 - - aansoo.blogg.se:

ser du int statisktiken som blogg.se visar? hur tillförlitlig den är e ju sen en annan femma :)