Min onsdag & torsdag

1. Gårdagens outfit, 2. Dagens lunch, 3. Dagens städ-look, 4. Detaljer från vår stuga, 5. Gårdagens jobbar-look. 
 
Igår hade vi vår andra VIP-kväll på Friends & Burgers. Vi fick göra våra arbetsuppgifter för första gången på riktigt, och det gick superbra! Himla roligt att stå i kassan och ta emot beställningar från hungriga & förväntansfulla kunder :) Bästa kollegorna har jag också! 
 
Idag har vi fixat lite i stugan, och sakta men säkert ska det nog bli ett mysigt hem det där också. Just nu är jag så himla trött och sitter bara och slappar. 
 
Har ni nå önskemål på vad jag ska blogga om? Jag är utan inspiration för tillfället (vilket ni nog har märkt), så en liten spark i baken skulle inte skada. Om ni har några frågor som ni vill att jag tar upp i ett inlägg så kan ni ställa dom här också ♥ 
#1 - - Hanna :

Vilka plagg är dina favoriter just nu? Hur stylar du en enkel maxiklänning (för olika tillfällen om du orkar göra ett längre inlägg)? :) vad har du för favoritmaträtter? ;)

#2 - - Anonym:

Berätta mer om hunden. Ska den bara vara sällskapshund eller ska du träna med den?

Svar: Den ska bli en riktigt väl uppfostrad sällskapshund :) Jag berättar mer om den så fort vi har hämtat den!
Saragunmarie

#3 - - JeNNy:

kanske lite trädgårdsinredning? :)

Svar: Tack för tipset! :)
Saragunmarie

#4 - - Clara:

Så snällt! Tack så jätte mycket!

#5 - - Anonym:

Ditt drömbröllop.

#6 - - aansoo.blogg.se:

svar; jag jobbar vid Hagalund :)

har ni fastställda uppgifter eller får du göra annat också än att bara stå i kassan? :)