Provsmakning @ Friends & Burgers

Följ Friends & Burgers @friendsandbrgrs på Instagram, och följ mig @saragunmarie. 
 
På kvällens inskolning på Friends & Burgers fick vi smaka burgare, och i tisdags fick vi smaka pommes. Jag säger bara såhär - you don't wanna miss it! 
 
Vi öppnar 22 april, be there! 
#1 - - aansoo.blogg.se:

svar; tack snälla fina, vad glad jag blir över att du svarade på min fråga. Jag förstår att det kan vara svårt att jämföra, men jag blir otroligt glad över att du faktiskt tycker som du gör. Då är det inte bara en inbillning som jag själv verkar tycka :) kram

hamburgare och jag går ju inte ihop för tillfället, så jag kan ju inte säga att jag blir aptitretad, men ett friskt jag hade säkert tyckt att det skulle se gott ut :)

#2 - - Johanna:

Åh så gott! Kram

#3 - - JUNITJEJ:

Vad det ser gott ut!