Saturday update

Föräldrarnas påskpynt, och en trött tjej. 
 
Här ekar det tomt.. Idag har vi släpat hem lite grejer från Vasa, och imorgon måste jag ta itu med städningen i stugan. Det har inte hänt nåt där nu på nästan två veckor, så jag börjar få lite panik.. Sådär är det då jag alltid har fullt upp, och dessutom går och blir sjuk då jag har som allra mest att stå i. Nå, nu mår jag bättre och har snart tusen saker på gång igen :) 
 
Jag hade ju nästan lovat er en till bloppis, men nu har jag fått sålt en stor del av det jag tänkte lägga upp till salu här, så ni får vänta en stund ännu. Det lär nog dyka upp en del grejer som jag vill bli av med så fort vi börjar packa upp alla flyttkartonger. Håll ut! Kolla in mina senaste bloppisar under kategorin "Bloppis" - det finns nämligen nog några grejer kvar till salu för en billig peng. 
 
Ha en fin helg ♥ 
#1 - - MATILDA:

önskar dig en bra söndag :) kram!