Svar på några frågor

 
Vilka plagg är dina favoriter just nu? 
Svar: Just nu klär jag mig helst i svarta jeans med hög midja, en kort tröja och ett par sportiga skor. Även långklänning och läderjacka är en favorit, men det har hittills varit lite för kallt & blåsigt för att gå runt i klänning. En klädkombo jag också älskar är ett par lösa byxor tillsammans med ett par enkla klackar. 
 
Berätta om ditt drömbröllop.
Svar: Det där med bröllop är en grej som jag helt ärligt inte funderat så himla mycket på. För jag vet att om jag börjar fundera & planera så blir jag så ivrig att jag vill gifta mig NU, på direkten. Det enda jag vet är att vi kommer att satsa för att få det att bli speciellt. Man gifter ju sig trots allt (förhoppningsvis) bara en gång. 
 
Har ni fasta uppgifter på Friends & Brgrs eller får du göra annat också än att bara stå i kassan? 
Svar: Vi är uppdelade i två team - kundbetjäning & kök. Dock ska alla kunna allt, så att man kan hoppa in i det andra teamet och hjälpa till om det behövs. Min huvudsakliga uppgift är att betjäna kunder, men på mitt schema har jag redan nu inprickat några köks-skift också. 
 
Berätta mer om hunden! 
Svar: Jag har fått många frågor gällande hunden vi ska köpa, men jag svarar inte på några frågor än i det här skedet. Så fort det är dags att hämta hem den så får ni veta allt! :) 
#1 - - Jonna:

du har en väldigt häftig klädstil.

Ska bli kul att sehunden sen.

Glad påsk

#2 - - Isadora:

Snygga solisar!
Glad Påsk på dig btw :)