Åtta år

Idag är det 8 år sen jag & Roy blev tillsammans. 8 år sen dom dagliga cykelturerna mellan internatet i Jakobstad (där jag då bodde) och Sandsund började. 8 år sen jag för första gången blev kär på riktigt. 
 
Jag var 15, Roy hade just fyllt 16. Jag vågade nog inte drömma om att vi skulle sitta här 8 år senare, i ett eget hus med fyra katter, med varsin guldring på fingret. 
 
Tack för att du fortfarande älskar mig fastän jag kan va lite små-jobbig ibland (eller för det mesta). Jag älskar dig till månen och tillbaka! ♥ 
#1 - - Anonym:

Vad trött jag blir på alla som skriver om sin kärlek hit och dit. JAG VILL OCKSÅ HITTA NÅN!

#2 - - Ann-Sofie:

Stort grattis era turturduvor, ni är så fina ihop! :)

Svar: Tusen tack! :)
Saragunmarie

#3 - - Elina:

finisar! <3 länka gärna om du bloggat om hur ni träffades, annars får du skriva ett inlägg om det ;)

Svar: Här är ett inlägg: http://saragunmarie.blogg.se/2014/january/svar-pa-kommentar.html :)
Saragunmarie

#4 - - Emma Eriksson:

Så roligt att eran kärlekshistoria faktiskt har hållit i sig! Grattis till er!

Svar: Tusen tack! :)
Saragunmarie