Jag tävlar hos Tidstjuven

Nu börjar det va ett tag sen jag deltog i nån bloggtävling, men nu kunde jag inte hålla mig längre då jag såg Marias fina tävling i samarbete med personligalmanacka.se. Det här är ju precis vad jag behöver! Min kalender i mobilen är dagligen överfull med händelser, påminnelser och annat viktigt, men det är såå krångligt och såå jobbigt då telefonen piper hela tiden för att påminna mig om att ta min medicin och att gå på möten osv. (Mitt minne är kraftigt försämrat efter min stroke, så därför måste jag skriva ner allting nånstans för att inte glömma nånting viktigt).
 
I butikerna finns bara fula & tråkiga (och oftast finska) almanackor som jag vägrar köpa. Därför har jag envist fyllt telefonkalendern med grejer jag måste komma ihåg, och bara fortsatt längta tills jag får tag i en snygg almanacka nånstans. Nu då jag dessutom börjar i skolan så kommer jag ju att ha ännu mer att skriva ner, så hos mig skulle en personlig almanacka verkligen bli välanvänd! 
 
Nu håller jag alla tummar & tår för att jag ska ha turen att vinna! Psst.. Klicka på bilden för att komma direkt till tävlingen.