Mina banditer

1. Alecia, nästan 5 år.   2. Nelly, 4 år.   3. Tyra, 1 år.   4. Phoenix, 3 månader. 
  
Såhär ser min kattfarm ut just nu. Fyra genomsnälla kissor som bara sover, gosar, och aldrig hittar på några hyss.. 
..eller så inte! Men vi kan ju drömma en stund om att det är såhär lugnt och skönt ;) 
#1 - - Emma:

En sak som inte har nåt med inlägget att göra, men finns såndär tapet som i ert kök att köpas nånstans eller fanns den kanske i huset från början?

Svar: Den har funnits där i minst 20 år nu, så tyvärr tror jag inte att den finns nånstans längre. Men roligt att du gillar den :)
Saragunmarie

#2 - - Camilla Smedberg:

Måste ju passa på att dela med mig av min egen fantastiska katthistoria: http://bit.ly/1gn6lu1
Fin blogg du har!

Svar: Vilken rörande historia! Det är fruktansvärt då ens djur springer bort!
Saragunmarie