Veneziansk

Igår firades Veneziansk (eller Villaavslutning som det också kallas) här i Österbotten. För vår del blev det inget stordådigt, men vi skjöt upp lite raketer i luften tillsammans med mina syskon. Jag lyckades fånga några av spektaklen på bild. 
 
Även fast jag brukar tycka att det är onödigt med fyrverkerier, att det är som att skjuta upp pengar i luften, så måste jag ju nog erkänna att det är rätt stämningsfullt då himlen lyses upp i olika färger.
 
Firade ni Veneziansk igår? Länka gärna till era inlägg om ni också lyckades fånga nå fyrverkerier på bild. 
#1 - - Ann-Sofie:

Iår var faktiskt första gången som vi faktiskt inte skjöt några raketer, inte åkte vi heller ut till vår lilla skogsstuga som vi brukar. Min villaavslutnin blev en vanlig hemmakväll typ, helt okej nog men totalt annorlunda mot vad jah är van med :)

Svar: Låter skönt det också :)
Saragunmarie