Gårdagens shopping

 
Igår blev det en heldag (nästan) i Kokkola med Linda. Prio ett för mig var att hitta en ny vinterjacka, och efter att ha provat rea-jackor i alla tänkbara färger & modeller och insett att det inte finns nån som går att knäppa över magen, så hittade jag en till normalpris på h&m som satt som en smäck. Ni ser den på bilden nedan. ↓ Jag kan säkert inte ha den ända till slutet av graviditeten, men jag kommer troligtvis att ha användning för den efteråt istället. Just nu (och förhoppningsvis några veckor framåt) är den helt perfekt. Jag fick ett presentkort till h&m av mina föräldrar i julklapp, och det var tänkt att jag skulle köpa ett par mammajeans för det, men eftersom jag var i större behov av en ny jacka så fick presentkortet bidra till jackan istället. 
 
 
 
Jag hittade även lite annat nödvändigt - som mjuka leggings, långa linnen, underkläder, och den här sköna tröjan som ni ser nedan. ↓ 
 
 
 
Jag hittade också en del inredningsprylar hos Blossom. Mina köp därifrån ska ni få se senare. Bebbo fick också lite nytt, såklart. Det ska jag också visa er i ett skilt inlägg. 
 
Idag har jag värk i benen efter alla timmar vi gick igår, men jag är supernöjd över gårdagen och allt fint jag kom hem med. ♥