Hej mitt vinterland

I morse vaknade jag upp till detta. Så härligt ♥ 
 
 
Idag hade jag tänkt ta en promenad med kameran för att fånga vinterlandskapet på bild, men så blev det lite bråttom iväg till rådgivningen, och sen hjälpte jag pappa en stund där ute, så innan jag var klar med allt så hade det hunnit börja skymma. Så nu håller jag tummarna för att den här snön är kvar några dagar (allra helst några månader) så att jag hinner fånga den på bild ordentligt. Bilderna ovan är tagna genom sovrums- och köksfönstret. 
 
Innan Roy for iväg till jobbet så möblerade han om lite (enligt mina order) och rev ner en vägg i tamburen. Så nu har jag en hel del att städa upp här ikväll, men först måste jag slänga mig på sängen och vila en stund. Jag har stora planer för varje rum i det här huset, och jag hoppas att vi hinner ta itu med så mycket som möjligt innan bebbo kommer (och innan jag blir aaalltför tjock). Nej nu ska jag vila!