Mardrömmar & morgonpromenad

 
Jag vaknade mitt i en mardröm i morse. Jag drömde om djurplågeri och hade panik då jag vaknade. Jag drömmer så mycket nu då jag är gravid, och det är inte alltid så trevliga drömmar. 
 
 
 
Jag tog en promenad för att lugna nerverna, och Alecia följde efter mig hela vägen. Vi gick för att tömma postlådan, besökte Prickens grav, tog en sväng via fähuset där pappa var mitt uppe i mjölkningen, och la ny halm åt småsyskonens kaniner. Då vi gick hemåt igen så var himlen riktigt fin. Vilken tur att jag hade kameran med mig. ↓ 
 
 
 
Nu ska jag vila ett par timmar, och sen ska jag faktiskt åka iväg ända till Kvevlax för att fixa till håret så att jag törs visa mig utan mössa bland allmänheten. Det ska bli så skönt att få nån ordning på den här spretiga & fula frillan! 
 
#1 - - Ida:

Ja vist drömmer man konstit och mycket när man är gravid! Inatt drömmde jag om misshandel flera stycken olika uch mardrömmar e så hemska! Å så lessamt det som hände din hund:( ta hand om dej!
Kram

Svar: Usch :/ Tack <3
Saragunmarie

#2 - - Marie:

Jag drömde oxå en del har jag för mig, men det hör till, men man kan ju bli ganska påverkad av drömmarna

Svar: Ja, det är så läskigt :/
Saragunmarie

#3 - - Oslofru:

Jag kommer ihåg det där med drömmarna under graviditeten och jag sov superdåligt. Men som tur är så kan man trösta sig med att det går över! :D <3

Svar: Ja, tur att det går över :) Jag brukar va helt skakis & instabil flera timmar efter att jag vaknat ur en mardröm, så det är tur att det inte händer varje natt ;) <3
Saragunmarie