Kalk i röven

I morse fick jag mig ett rejält skratt. Jag frågade Roy om jag fick låna hans dator, och han satte sig upp i sömnyran och sa "jag vet int om jag vill låna ut den åt nån som har kalk i röven..". Då jag sansat mig så frågade jag vad han menade med det, och hans förklaring fick mig att nästan kissa på mig. "Jag drömde att två elitidrottare sku låna en cykel av mig. Jag frågade hur de ska hållas på sitsen. "Äh, vi lägger bara lite kalk i röven", sa de. Alltså du vet sånde som man lägger på händerna då man tränar.."

Hahaha, jag dör!!! Så fort han vaknar så ska jag fråga om han kommer ihåg vad han berättade :'D Historier berättade i sömnyra är de allra bästa!
#1 - - Hanna :

Hahaha :'D jag är också ganska bra på att säga roliga saker i sömnen, kul sen att man inte kommer ihåg vad man yrat :D

Svar: Jag också tydligen :D Roy berättar ofta på morgnarna nåt jag sagt i sömnen :D
Saragunmarie

#2 - - TIDSTJUVEN:

Hahahah, så bra! :D

Sånde brukar jag och M å syssel me. He e allti lika komiskt att få hör om e sedan tå man ha vakna ordentligt!

#3 - - My:

Haha klockrent :)

#4 - - sussu:

hahaha :D

#5 - - Linda:

hah! :) ja bruk tydligen prat i sömnin jag å ;)

#6 - - Elina:

Hahahaha! Åååh älskar när sånt händer! Frågade min bror om han skulle ha frukost en morgon i Österrike, han stirrar på mig och säger "Nej, för dom kan inte springa så fort"! Skrattade gott hela vägen ut i köket xD

#7 - - JeNNy:

vår lilltjej 3 år 3 månader brukar ropa "neeej, rör inte min nalle!!!" :)

Svar: Åh vad gulligt :D
Saragunmarie