Bästa hårprodukten nånsin!

Jag använder ju (som ni säkert vet) löshår, och har gjort det periodvis i flera år. Jag har testat många olika sorts hår, och alla sorter har haft nåt gemensamt - det trasslar ihop sig och blir torrt och spretigt inom bara ett par veckor, oavsett hur bra jag tar hand om det. 
 
Men nu, nu har jag hittat en produkt som verkligen håller mitt hår snyggt och trasselfritt, och jag behöver inga andra produkter. Produkten jag pratar om och hyller till skyarna heter Nova Pure smoothing balm. Den kostar 13,90€ och räcker en halv evighet. 
 
Jag använder den några gånger per vecka i torrt hår, och det behövs bara en liten klick åt gången. Även mina småsyskon, som ofta har tovor i håret, har tyckt mycket om den här produkten. 
 
Var kan man köpa den då?
Jo, ni kan faktiskt köpa den av mig. Jag är ju som sagt återförsäljare av LR's produkter, och detta är min absoluta favoritprodukt av alla superbra produkter som finns hos LR. 
 
Om ni köper den inom juli månad, så får ni den för bara 12€, så passa på! Det här erbjudandet gäller bara hos mig. 
#1 - - Marie:

Tack för tipset