Makeover i köket

Idag fick köket sig en liten makeover då jag beslöt mig för att göra nåt åt den kala väggen ovanför bordet. Så jag slängde upp ett gammalt fönster, och en hylla som jag fyllde med gamla burkar och annat fint. 
 
Såhär såg den tråkiga väggen ut före:
 
..och såhär blev resultatet: 
En viss skillnad va? Nu känns köket mycket mer hemtrevligt :) 
 
Jag fullkomligt älskar gamla burkar, och de flesta av dom här burkarna fyndade jag på torgloppiset på Jakobs Dagar. Porslinsdockan fick jag av föräldrarna i julklapp då jag var liten, och mjölkhinken & den blommiga kaffeburken längst till vänster hittade jag i min stuga då jag flyttade in. 
#1 - - Karolina:

Ser mysigt ut! :)

Svar: Tack så mycket :)
Saragunmarie

#2 - - TIDSTJUVEN:

Superfint! :) Gamla burkar e så charmiga.

Svar: Tusen tack! :) Ja, verkligen!!
Saragunmarie

#3 - - Annika Westerlund:

Oj så fint måste verkligen komma förbi nästa gång vi kommer till Finland. Dock blir det inget i år.
Kram Annika

Svar: Tack! Det måste ni verkligen :) Kram!
Saragunmarie

#4 - - Hemma Hos Felicia:

Min mormor hade också en sån där Oboy burk!! :)

Svar: Härligt!! :)
Saragunmarie