Ni är underbara!

weheartit.com 
 
Ni är så himla fina allihopa. Så omtänksamma och underbara. Det värmer rakt in i hjärtat av att läsa era fina kommentarer som strömmat in på mitt senaste inlägg. 
 
Jag har fått mig en del tankeställare av era kommentarer. -Vad är viktigast i livet? Att mina nära & kära mår bra är det första jag tänker på. Dock VET jag att jag inte kan bidra till andras välmående om jag inte själv mår bra. Men det är ju såååå svårt att va "ego" och tänka på mitt eget bästa då jag inte är van. Jag har alltid stått upp för vad jag tycker, men jag lovar alltid för mycket bara för att jag så gärna vill hjälpa, och till slut mår jag bara piss själv. 
 
Jag har känt en konstig smärta i magen dom senaste dagarna. "Bara nåt tillfälligt" tänkte jag först, men efter ett tag kom jag fram till att det är stressen som börjar ta ut sig. Imorgon jobbar jag egentligen dubbelt - först 8 timmar på mitt första jobb, och sen 4 timmar på mitt andra. Gissa om jag kände mig elak då jag meddelade chefen på jobb nr. 1 att jag tyvärr måste va ledig imorgon pga. dom här symptomen? Superelak. Men jag kände att det inte är värt att slita ihjäl sig - och nu då kroppen dessutom börjar säga ifrån ordentligt så är det dags att tänka till. 
 
Nu ska jag göra nåt som får mig att må bättre för åtminstone en liten stund - nämligen klicka hem lite sommarkläder och lyssna på musik ♥ 
 

Finns det förresten nån där ute som har en begagnad telefon till salu? Min Lumia 720 har gett upp, och nu vill jag gärna ha en Galaxy. Hojta till om du har en i bra skick som ligger och samlar damm! :) 
#1 - - Anonym:

Vad glad jag blir av att läsa att du tar dig själv i första hand. Vet känslan då man måste sjukanmäla sig då det aldrig känns som att man är tillräckligt sjuk för att inte jobba, även om man skulle vara dödssjuk. Krya på dig :)

Svar: Precis, det känns alltid som att man ändå borde åka och jobba, hur sjuk man än är. Tusen tack!! :)
Saragunmarie

#2 - - JeNNy:

Du gör helt rätt som tar ledigt o vilar, ingen tackar dig för att du jobbar dig sjuk. Kram!

Svar: Åh vad skönt att höra, tack :) Kram!
Saragunmarie

#3 - - Denise:

Superbra att du tar symptomen på allvar och begär ledigt! Försök vila lite och ta det lugnt :)

#4 - - aansoo.blogg.se:

svar; tack fina fina du! <3<3