Efterlängtat event hos Caroline's Underkläder

Koncentrerade bloggare, redo med sina kameror. 
 
 
Ikväll har jag haft äran att få delta i ett bloggevent hos Caroline's Underkläder i Kokkola, som Annika hade ordnat. Jag fick sällskap i bilen av Elin som också var inbjuden, så det var roligt. Vi var först på plats och blev väl emottagna av ägaren & hennes dotter. Supertrevliga kvinnor! Vi blev bjudna på vin & mineralvatten (jag tog såklart det sistnämnda) och choklad. Då alla bloggare hade anlänt så presenterade butiksägaren deras underkläder, och sen var det fritt fram att prova. Vi fick 20% rabatt på allt under kvällen, så det gällde ju att passa på. 
 
 
Hos Caroline's kan man också köpa pyjamaser som man sett bl.a. i Glee & Gossip Girl. Coooolt! 
 
 
Vi fick veta att 70% av alla kvinnor använder fel bh-storlek, men jag var nog ganska säker på att jag hade det där på klart. Oj så fel jag hade! Jag hade nog aldrig kunnat ana hur fel jag haft alla dessa år. 
 
Roy hade bidragit med pengar så att jag kunde köpa en tidig julklapp åt mig själv, så nu är jag faktiskt ägare till en bh som sitter som den ska. Amazing! 
 
 
 
Tack till Caroline's Underkläder för en rikigt rolig & givande kväll! 
 
#1 - - TIDSTJUVEN:

Vilket lyckat bloggevent det ser ut att ha varit! Det är ju rena rama djungeln det där med BH-storlekar så det är verkligen skönt att det finns experter som kan hjälpa en. :)

Svar: Det var superroligt! Jag lärde mig massa nytt :) Och ja, det är verkligen inte lätt att hitta rätt. Själv var jag ju ute o cyklade ganska rejält, haha :D
Saragunmarie

#2 - - linda:

Va rolit bloggevent! :D no får do berätt ho man ska tänk tå man ska köp bh!

Å vilken gosi maso <3 längtar tk gravidfitograferingen :D

Svar: He e tusen saker att tänk på, så ja kan försök berätt tå vi träffas :D Å tack <3 Jaa, ja längtar så myki jag å! :D
Saragunmarie

#3 - - Anonym:

Kan du göra ett inlägg på vad ni har för barnvagn? Positivt/negativt som ni har lagt märke till redan m.m

#4 - - Hemma Hos Felicia:

Superhärliga bilder du tog! :D EN superbra kväll och vi kom nog alla hem med mera erfarenhet! :)

Svar: Tack snälla! :) Ja absolut! Jag kan inte fatta att jag varit sådär "lost" då det gäller bh-storlek osv. Det är ju absolut nåt man kommer att bära med sig för resten av livet :)
Saragunmarie

#5 - - Janica:

Ja va en gång till Kultasukka i Vasa å sku köp en bh. Expediten kuna säg va ja hadd för storlek fast ja hadd vinterjackan på me! Helt otroligt, å hem gick ja lyckligt me en perfekt sittande bh. Sen vare ju helt annan sak under graviditeten, gick upp 2 kupor å nu igen vet ja int riktit vilken storlek ja har ;) men gör int he misstaget som ja gjor, ja va ju så ivri över allt å köpt amnings-bh 3-4 månader före bf. Du ska nog vän tills sista månaden förrän su köper, å även tå ska du ta en kupstorlek störr än va du har :)

Svar: Ja alltså di e verkligen otroligt duktig på sin sak dihär bh-försäljarna! Tack för att du varna me, ja ska noo vänt några månader tå än :)
Saragunmarie

#6 - - Malin:

Hoppas bhn passar efter graviditeten/amningen bara. Brösten har tendens att ändra massor i storlek under och efter en graviditet.

Svar: Det är jag absolut medveten om. Om den inte passar, så är det så. NU har jag i alla fall en som passar, och sen då/om den inte passar längre så får jag helt enkelt springa in och köpa ett gäng nya :)
Saragunmarie