I'm in heaven

 
Kolla vad mycket snö vi fått hos oss inatt! Jag tog en promenad med kameran på förmiddan, och några mysiga bilder lyckades jag väl fånga?! Det här är mitt absoluta favoritväder, och trots att jag mår pyton idag så kan inget hindra mig från att va överlycklig över den här snön ♥ 
 
#1 - - My:

Vad vackert :)

Svar: Visst är det?! :)
Saragunmarie

#2 - - Sara:

Även om jag inte gillar snö och kallt så hemskt mycket så måste ju även jag erkänna att det var mycket vackert idag :)

Svar: Ja, det är så himla underbart väder nu! :)
Saragunmarie

#3 - - Lilla Malin:

Åå men så underbart! Skickar du hit lite? :)

Svar: Okejdå ;)
Saragunmarie

#4 - - Marie:

Ohh underbart, vill också få lite frost och snö nu =D

Svar: Det är verkligen underbart med snö! :D
Saragunmarie

#5 - - Pamela:

Härliga bilder! :)

Svar: Tack! :)
Saragunmarie

#6 - - tinabanck.blogg.se:

Jättemysigt. :} Vi får typ aldrig snö här. Var bor du?

Svar: Åh, inte?! Jag bor i mellersta Finland, precis vid kusten :)
Saragunmarie