Bloggevent hos HomeFun

 
Ikväll hade HomeFun, tillsammans med Carro, ordnat ett event för ett gäng utvalda bloggare i HomeFun's mysiga butik i Jakobstad. Vi var ett 20-tal bloggare som fick shoppa finfina kläder till rabatterade priser, blev bjudna på både sött & salt, och såklart träffa en massa härliga & glada bloggare (plus en rad urgulliga bebisar). Dessutom fick vi ta med oss varsin goodiebag innan vi åkte hem. Jag handlade ett par tjocka strumpbyxor som går att dra upp över hela magen, och en finfin blus som jag ska visa er i nåt skede. 
 
Det var en riktigt rolig kväll, och nu får jag börja ladda inför nästa veckas bravader. 
 
#1 - - Linda:

låter kul! sko å ha vila va med :D

Svar: Ja, he va riktigt roligt :)
Saragunmarie

#2 - - Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly:

Vad skoj, event med andra mammor är alltid skoj att gå på ! :)

Svar: Absolut! :)
Saragunmarie

#3 - - Kitty:

Det ar faktiskt riktigt kul! Vi har ett fint bloggargäng och kan bara tänka mig hur roligt det kommer bli på julfesten! :)


Svar: Ja verkligen :) Jag ser sååå mycket framemot julfesten!!
Saragunmarie

#4 - - Emmi:

Nice to meet you, du var den enda (som int ja känd från förr) som ja känd igen från bloggen! :)

Svar: Detsamma! :)Vad roligt att du känd igen mig! För min del var det mest okända ansikten där.
Saragunmarie

#5 - - ISA:

nä vad gosigt! massa bebisar!

Svar: Jaa, dom var så söta!! :)
Saragunmarie

#6 - - Andreas:

Självklart missar man alla evenemang!

Svar: Det här var bara för inbjudna bloggare :)
Saragunmarie