En jobbig fredag som slutade bra trots allt

 
Igår morse skrev jag ju att jag inte mådde nåt vidare bra, och tyvärr fortsatte dan i samma stil. Fortfarande då jag kom hem från skolan hade jag en dundrande hemsk huvudvärk, och det där Kokkola-besöket som vi hade planerat in kändes inte så lockande. 
Vi åkte iväg ändå, och jag gick runt och såg ut som ett åskmoln (alla dessa hormoner alltså..) medan Roy provade jacka efter jacka. Jag orkade verkligen inte med det just då. Dock mjuknade jag lite då han tog ut lite pengar åt mig och sa att jag fick gå in till h&m och se om jag hittar nåt jag behöver. En riktigt mysig kofta kom jag ut med, som magen kan växa ostört i. ♥ 
Sen blev vi hungriga (eller ja, jag hade ju varit hungrig länge redan), och Roy tyckte att vi skulle gå in till Pedrina's och prova nåt från deras meny. Jag valde nöt-yttrefilé med pepparsås och ugnsbakt potatis, och det var sååå himla gott. Vi rullade ut därifrån och vidare hem för att kolla Idol. 
 
Så jag hade en fredag som började lite jobbigt, men som slutade med att jag blev rejält bortskämd. 
 
#1 - - sussu:

he blejv jag å bjudi på vi Pedrinas fö na viko san. Så gott! :D

Svar: Såå himla gott vare :D
Saragunmarie