Kattfarmen har halverats

Det är inte ofta Alecia är helt nöjd, men nu märker man att hon är det. ♥ 
 
 
Som jag nämnde tidigare så har det inte fungerat mellan Alecia och Tyra, dom har bara bråkat dagarna i ända, så för ett tag sen bestämde jag mig för att leta ett nytt hem åt Tyra. Tyra är alltså kissen jag räddade livet på i somras. Här kan ni läsa inlägget om hur hon kom hem till oss, och under kategorin "Mina tre- och fyrbenta" hittar ni mer. 
 
Vi har försökt få det att fungera i fyra månader, men eftersom vi inte sett nån förbättring så tvingades vi nu leta ett nytt hem åt henne. Det är klart att det känns surt, men för allas bästa fick det bli såhär. Och nu märker vi redan att åtminstone Alecia är mycket nöjdare. 
 
Jag har dessutom inte berättat att Phoenix har fått bo hos mina föräldrar dom senaste veckorna. Orsaken är att jag mått väldigt dåligt och inte orkat med hans extrema energi. Mamma erbjöd sig att ta dit honom så att jag skulle få vila, och det är jag så tacksam för. ♥ Så för tillfället har vi bara Alecia & Nelly här hos oss, precis som förr i tiden. (Jag borde förresten försöka fånga Nelly på bild snart igen också, hon har blivit så stor. Dock är hon såå mycket svårare att fota då hon är helsvart, så därför har det blivit mer bilder på Alecia).