Jag vill börja julpynta!

 
 
Som ni säkert vet så är jag värsta jul-freaket. Jag skulle gärna ha julpynt framme året runt, och längtar redan till nästa jul så fort julaftonen är över. Jag brukar börja pynta i slutet av oktober eller början av november, och vägrar slänga ut julen förrän i början av februari. 
 
Vårt lilla hus har all potential att bli hur mysigt som helst med lite stjärnor i fönstren, nån gosig pläd på soffan, och såklart en stor äkta gran i vardagsrummet med en massa fint (och gärna gammalt) pynt i. Det ska bli så roligt att få fira första julen här i vår stuga. (Då jag var liten så bodde vi ju här, så några jular har jag firat här tidigare, som jag dock inte kommer ihåg nånting av). Ja, dags att börja planera hur jag ska pynta! Jag måste nog handla några nya stjärnor åtminstone.  
 
#1 - - aansoo.blogg.se:

jag ser också verkligen fram emot att få börja pynta, även om jag ännu tycker det är alldeles för tidigt för affärerna att ha plockat fram allt pynt :)

Svar: Oj, tycker du?! :D
Saragunmarie

#2 - - aansoo.blogg.se:

haha ja, där kring lillajul börjar jag bli okej med att ha fram julpynt (för då vill jag själv ha litet pyntat i mitt hem) allt annat är för tidigt för mig ;)

men jag har faktiskt redan köpt en tomte :O så man vet ju aldrig hur det slutar :D

Svar: Lillajul brukar ju va en bra regel. Dock har jag nog aldrig kunnat vänta så länge ;)
Saragunmarie

#3 - - Sara:

Jag vill också börja :D men ska nog hålla mig lite till ännu. Hehe.

Svar: Jag kan nog inte hålla mig länge till har jag på känn ;)
Saragunmarie