Vecka 17

 
Idag går jag in i vecka 17, och nu hoppas jag att illamåendet har gått över en gång för alla! 
 
Just nu är jag väldigt flamsig & glömsk, känner mig helt borttappad, haha. Jag är fortfarande väldigt trött, vilket säkert bidrar till min flamsighet. Jag är hungrig jämt och springer på toa stup i kvarten, så allt är väl som det ska va med andra ord. 
 
Jag längtar till 20 november då jag ska få gå på mitt fjärde ultraljud. Jag hoppas verkligen att Roy har möjlighet att följa med då eftersom vi då kommer att få reda på kön - om inte skrutten ligger med benen i kors förstås ;) I början sa jag ju nej direkt åt att ta reda på kön, men vartefter tiden gått så har det känts mer & mer som att jag nog vill veta ändå. 
 
 
Som vanligt då jag inte har nåt annat för mig så sätter jag mig vid datorn och plöjer runt bland bebiskläder på nätet. Hittills har jag inte beställt hem ett enda plagg, förutom vantarna då, men eftersom vi fått så mycket presenter så har det inte behövts ännu. Dock ska jag nog snart börja klicka hem ett & annat fint. Jag har hittat en hemsida med massa fina ekologiska & giftfria leksaker också som jag ska tipsa er om nån dag. ♥ 
 
#1 - - JeNNy:

Tror det kallas gravid demens, jag lider av samma sak. :)
jag ville veta könet på bebisen så att jag kan säga han eller hon utan att folk direkt behöver anta varken det ena eller det andra. Å nu vet vi!! <3

Svar: Åh vad härligt <3
Saragunmarie