Helgplaner

Världens snällaste & mysigaste Nelly som helst av allt sover på min kudde. ♥ 
 

I morse var jag uppe redan halv 6 då Roy for till jobbet. Jag satte mig vid datorn ett par timmar innan jag gick och la mig igen. Då mådde jag lite illa och sov ända till 12. Det måste ju va olagligt att sova så länge?! Sen har jag inte gjort nåt vettigt alls - varit en sväng till stan, hängt hos föräldrarna en stund, och bara tagit det lugnt. Nu borde jag ta itu med disken, men varför är det så tråååkigt?! Jag klättrar snart på väggarna här då inget händer. Jag får inte jobba, har nästan ingen skola för tillfället, och har ingen ork till att träffa en massa människor. På lördag ska jag faktiskt till Vasa och umgås med Linda hela dan, och det ser jag otroligt mycket framemot. Jag hoppas bara att jag får va lite piggare då så att jag inte blir sådär hängig & tråkig. Roligt att för en gångs skull ha lite planer för helgen :) Ja, i lördags fick vi ju faktiskt besök av Roys lillasyster & hennes pojkvän, och det var riktigt roligt. Vi bakade pizza och såg film långt in på småtimmarna. Det är verkligen inte ofta vi har några helgplaner, men nu råkade det sig så att det blir program två helger på raken, åtminstone för min del. 
 
#1 - - Linda:

He ska bli så kuul! :D

Svar: Jaa :D
Saragunmarie

#2 - - Sanna - en svart ko ger också vit mjölk:

s; Tusen tack :)

#3 - - Johana Duggin:

gud så mysig bild :)

Svar: Hihi, hon är så söt :)
Saragunmarie