Vi har hittat rätt i barnvagnsdjungeln

Hallå! Hur mår ni där ute i höstvädret? Själv mår jag bara bra. Magen växer, och barnvagn är bokad. Roy tycker att jag har för bråttom, men jag börjar hellre i god tid med dom dyra sakerna så att vi inte måste lägga ut så hiskeligt mycket på en gång sen då det börjar närma sig. Det är ännu en månad tills vi hämtar hem vagnen, men jag råkade hitta the one på en loppissida, och jag räknade ut att vi sparar 600€ på att köpa just den där istället för att handla en ny. Ja, barnvagnar är tydligen övermäktigt dyra! 
 
Det är en Emmaljunga City Cross med Quadrolift som vi bestämt oss för. Namnet City Cross gör ju att den låter som en stads-vagn, men efter mycket sökningar så har vi om & om igen kommit fram till att just City Crossen rullar bäst på grus, och så lär den dessutom va väldigt lätt att hantera. Nu längtar jag tills vi kan hämta hem den! ♥ 
 
 
Ungefär såhär ser den ut! 
 
#1 - - Anonym:

En sån hade jag också tänkt mej men sen när vi var i barnvagnsbutiken sa försäljaren att vi var på tok för långa för en så låg vagn.matt det skulle blir jobbigt att böja sig ända ner dit hela tiden, så det blev en annan emmaljunga istället. Få se då vad vi tycker om den sen.... Tror nog ni gjort ett bra val!

Svar: Oj, vilken tur att jag är kort då ;) Värre är det med Roy som är 1,90..
Saragunmarie

#2 - - Jennifer:

Emmaljunga e bra val! :D

Svar: Skönt att höra :)
Saragunmarie

#3 - - Therese:

Det kan också löna sig att kolla hurudana däck som följer med respektive hurudana ni vill ha och behöver, om det är med eller utan luft. Men Emmaljunga är ett bra val! Vi har varit nöjd med vår Edge Duo Combi.