Fri frakt på mina ljusstakar

 
Om ni varit sugna på att beställa hem en handgjord ljusstake av mig så ska ni passa på nu. För fram till 15.2 erbjuder jag fri frakt på alla beställningar! Jag postar inom hela Finland och även till Sverige. Jag möter även upp folk som bor i närheten av Nykarleby eller Jakobstad. Om ni inte vill ha en egen, så kanske ni har nån nära som snart fyller år? Och så är ju Alla hjärtans dag på kommande också. ♥ 
 
Priset på ljusstakarna ligger på 20-35€ (eller 190-330sek) beroende på modell. Mer info hittar ni här
 
Beställningar tas emot via mejl, [email protected]
 
 
Psst.. Passa på att gilla min Facebook-sida också, för då jag når 100 likes så lottar jag ut en ljusstake. 
 
#1 - - elin:

Di e superfin! Ja måst nog köp en av dig nån gång när ja har extra cash ;) ti julen kan du ju lag me fyra ljus så kannman ha som adventsstake! Fast he ha du säkert redan tänkt på :D

Svar: Tack!! He ska du jö :D Jå ja har noo planera he ;)
Saragunmarie

#2 - - Sandra:

Du e no så dukti!! :D

Svar: Nåmen tack :D :D
Saragunmarie