Bildlöst..

Jag har försökt och försökt, men det går inte att komma in på internet på Roys dator. Därför blir det nu ännu ett bildlöst inlägg. Usch, jag avskyr inlägg utan bilder, och ännu mer avskyr jag det faktum att jag inte kan ladda upp bilder till bloggen direkt från mobilen.

Bara jag och tjejerna är vakna. Vi har just ätit frukost, och nu ska vi bara försöka fördriva lite tid tills resten av gänget vaknar så att vi kan börja fundera på vad vi ska hitta på idag.

Det är mycket prat om Pride-festivalen just nu som kommer till Jakobstad i sommar, och jag tänkte göra ett inlägg om mina åsikter ang. detta vid ett senare tillfälle. Tills dess kan ni kolla in tidstjuven.com och läsa hennes välskrivna inlägg om just Pride-festivalen.

Jag hoppas jag får möjlighet att blogga ordentligt snart. Jag saknar er!