Konsten att sova bort en hel kväll

weheartit.com
 
Oooops.. Runt kl. 17 tänkte jag att jag skulle ta en timmes powernap medan jag väntar på att Roy ska komma hem igen eftersom han varit norrut och jobbat idag. Jag blev i nåt skede väckt av att mamma ringde, men jag lyckades somna om efteråt. Det var inte förrän Nelly valde att parkera sin lilla rumpa på min mage som jag vaknade. Då var klockan 20.41, och jag hade alltså lyckats sova bort hela halva kvällen. Strax efteråt kom Roy hem med en massa gottis, och jag som tänkte att jag skulle överraska honom med god mat & godis, men så blev det inte. Sådär går det då man är tillräckligt trött ;) Jag får återgälda det nån annan gång! Nu ska jag i alla fall springa till butiken och handla kall Cola, för det är tillåtet ikväll! Jag har inte handlat läsk på fyra veckor nu, så jag har verkligen klarat det bra! Ett inlägg om utmaningarna kommer upp i helgen.