Tävla om kläder från Gömda Juveler

 
Medan bloggningen inte ännu är som den brukar, så tänkte jag gottgöra er med en liten tävling. En av er kommer att få hem ett par hemliga plagg i er egen storlek. Gömda Juveler är sponsor, men det är jag som väljer ut plaggen åt er. 
 
För att vara med och tävla så ska ni kommentera det här inlägget med namn, mejladress och klädstorlek. 
För större chans i tävlingen (frivilligt!) så ska ni tipsa om tävlingen antingen på Facebook eller på er blogg. Låna gärna bilden då ni tipsar om tävlingen.
 
En vinnare dras 15/3. Lycka till!  
#1 - - Pamela:

Va kul! Jag är med å jag har storlek M :)

#2 - - Rebecca Ljung:

wow va skoj det vore att vinna den här tävlingen!! :D

Jag är naturligtvis med!

Rebecca Ljung
[email protected]
Klädstorlek xs - s (lite beroende på vad det är för plagg då :) )

Tipsar om din tävling på bloggen!

#3 - - Hanna Häger:

Roligt! :) min klädstorlek är M-L, beroende på plagg och modell.

#4 - - Jeanette :

Jeanette östman
[email protected]
Storlek M :)

#5 - - Johanna Forsén:

Är med och tävlar :) storlek M, delar på Facebook.

#6 - - katsiaryna jyjora:

nice ja e med storlek S! 😜

#7 - - bittan:

Visst vill jag vara med.
Jag drar storlek xl, beronde på modell, längden har jag hela 1.76 cm
[email protected]

#8 - - Marlene Högholm:

Jag e med! :)
Storlek M

#9 - - Malena Nyman:

Jag är med och jag har storlek M :)

#10 - - tanja:

Wiho! Storlek 36 eller s/m :)

#11 - - Jessica Jonsson:

Storlek Small! :)

#12 - - Linda:

Vad roligt med en tävling igen! Hoppas det får även dig på bättre humör :) L vill jag ha om turen är på min sida

#13 - - Caroline Sjöholm:

Är med. M-L el 38

#14 - - Nina:

Kul! Jag är med, och jag bär oftast storleken L. :) Delar på fb!

#15 - - linda:

Åå va kul :) storlek S har jag!

#16 - - kristina:

Jag är med! Klädstorlek S. :)

#17 - - Maria Westerlund:

åh va kul! :D jag har storlek xs :)

#18 - - Therese:

Jag är också med! :) stl. S/34.

#19 - - Johanna Högholm:

Jag är också med! :)
Storlek M

#20 - - Elina Ruiter :

Jag vill vara med! :D har storlek L!

#21 - - Daniela :

Jag är gärna med! :) Använder oftast M, men det kan variera beroende på plagg!

#22 - - Yvonne Granholm:

ja e mee ^_^ storlek M

#23 - - Sara Nyholm:

Jag är med! :D har storlek M

#24 - - Maria:

Wow, vilken tävling. Ja e absolut med! :D Ja har storlek M.

#25 - - Hanna N:

Jag är med! :) storlek M

#26 - - Johanna edberg:

Kul! Stl L/XL

#27 - - Lotta:

Jag e med, har storlek M! :)

#28 - - Elin:

Jag är med! :) Strl S

#29 - - Ida Lönnqvist:

ja e med :) och storlek M

#30 - - Sanna:

Jag är gärna med och tävlar, och har storlek XL. Vore super med lite nytt till garderoben som ekar tomt.

Kram Sanna
[email protected]

#31 - - heidi westerlund:

e me! storlek xs! :D

#32 - - Hanna :

Kul med tävling, blir fortfarande glad när jag ser nagellacket som jag vann i julkalendern :D om jag vinner vill jag ha något i storlek S :)

#33 - - sussu:

Hoppsan! jag e med å ja har M :)

#34 - - Caroline L:

Kul med tävling! Jag är med och tävlar, bär storlek L/XL beroende på modell.

#35 - - Jennie Flink:

Jag vill också gärna delta! :D Storlek S för min del men om liten modell möjligtvis M!

#36 - - MATILDA:

Skoj! Jag är med :D Har storlek XS :)

#37 - - Sara:

Kul:) storlek m-l beroende på plagg :)

#38 - - Mymlan:

Kul, jag är också med! Och jag har storlek S. Delar på Facebook oxå :)

#39 - - Evelina Nordlund:

jag e också gärna med och tävlar så delar tävlingen på min blogg! :)

storlek M-L, beroende på plagg.

#40 - - heidi aspfors:

Kul jag är med, passligt till min födelsedaag :)
Storlek m-l beroende på plagg

#41 - - maria:

man kan inte vinna om man inte tävlar heter det väl. så jag tar chansen och hoppas på nåt skojsigt nytt till vår- och sommargarderoben! har inte riktigt koll på hur deras storlekar är, men gissar att l kunde passa mig?! maria.sundelin(a)gmail.com är min mail.
kramar i massor!

#42 - - Mimmi:

Maria Heikkilä
[email protected]
Och lite beroende på vad, stl M/L.
bloggat om tävlingen också!

#43 - - Lovisa Back:

Deltar gärna! :)
Storlek M

#44 - - Martina:

Jag är gärna med :) Storlek XS-S.

#45 - - Elin Boström:

Jag vill gärna vara med :) storlek M .. Roligt med tävling o hoppas allt är bra med dej!

#46 - - Ida Wiklund:

Jag är med! :D storlek S

#47 - - Ellinore:

är med, strl XS :)

#48 - - Emmelie:

Jag är med och jag har storlek S :)

#49 - - Nina:

Strl M-L
[email protected]

#50 - - Fredrika :

Jag är med och tävlar :) storlek M!