Fransar

 
Igår besökte jag Madeleine som är utbildad kosmetolog för att få lite längre fransar. Jag tycker att jag är värd lite lyx nu då jag mått så dåligt under en längre tid. Det är första gången jag förlänger mina fransar, och det var faktiskt lite jobbigt att låta nån peta så nära mina ögon i flera timmar. Dock var hon superduktig (och noggrann, vilket jag värdesätter högt!), och vi hann prata om en hel del under tiden hon plockade på frans efter frans. Trots att jag blev lite jobbig & fånig på slutet då ögonen blev irriterade, så skrattade hon bara istället för att sucka. Hennes supersöta katter turades om att ligga på mina ben också, så jag hade det mysigt i alla fall. ;)   
 
 
 
Jag måste tillägga att det här inte är nåt sponsrat inlägg, utan jag betalade fullt pris för behandlingen. Jag rekommenderar henne verkligen om ni vill framhäva ögonen inför t.ex. en fotografering. Fransarna sitter kvar ungefär fem veckor. hennes blogg hittar ni kontaktuppgifter. ♥ 
 
#1 - - Linda:

Va fina fransar :)

Svar: Tack! Ja e supernöjd :)
Saragunmarie

#2 - - TIDSTJUVEN:

Vad snyggt e bleiv! :D

Svar: Tack :D
Saragunmarie

#3 - - Hanna:

Va fint e blev! :) var e dyrt att förläng? Hur gjor on, plocka on på ejn å ejn ele? :)

Svar: Tack! :) 80€ kosta e. Hon plocka på ejn å ejn, å använd se åv en ny metod så att on limma längs hejla fransan iställi fö bara vi roten som di flesta gör. He resulterar i ett snyggare resultat som halder myki länger :)
Saragunmarie

#4 - - Mirre:

så fint

Svar: Tack! :)
Saragunmarie