Två månader till bf

 
Sju månader av graviditeten har gått, två månader kvar. Och inte ens det, kanske runt 6 veckor skulle jag gissa på. Men två månader till bf som är 9 april i alla fall. På torsdag får vi kanske ett datum för snitt, hoppas hoppas! 
 
Både jag & Roy längtar så mycket. Vilken härlig sommar det kommer att bli! ♥ 
 
 
Här kommer ett kollage med bilder som jag plockat ihop här från bloggen. På första bilden är jag gravid i vecka 8, och sen är det ungefär en bild per vecka fram till vecka 32. Superroligt att se hur magen vuxit. Jag är så glad över att jag varit så flitig med att ta bilder, för det är ju så himla roligt att se sen :) 
 
 
#1 - - Sandra:

Är det tänkt att du ska snittas i förtid? :) Åh, det är så spännande när det börjar bli så nära att man ska få tid för kejsarsnitt!! :D Är du på nå extra kontroller? Till kokkola/Vasa?

Svar: Ja, alltså jag har ju bf 9.4, men planerat kejsarsnitt brukar de utföra 7-10 dagar före bf. Så jag misstänker att det blir nån gång i månadsskiftet mellan mars & april. Förhoppningsvis får vi ett datum imorgon :) Jag har varit några gånger extra till Kokkola nog. Dom vill kolla upp allting extra noga pga. min stroke :)
Saragunmarie