Another shitty day..

 
Eftersom det tycks bli en sämre dag idag igen (det straffar väl sig nu för att jag var för flitig igår), så tänkte jag ha som dagens enda måste att organisera Wiltons klädskåp i lugn och ro och vika in alla kläder fint. Jag borde också försöka hitta nån ork till att jobba med ett hemligt projekt som är superspännande och som kan bli rätt stort - det gäller bara att orka ta tag i det. Nothing comes for free! I värsta fall måste det vänta tills imorgon. 
 
Jag som skulle sova länge idag vaknade 05.15 av att vaderna krampade. Ajajaj.. Hoppas er dag började bättre! Jag känner mig som en 87-årig bitter kärring med alltför många extrakilon som bara pratar om sina krämpor och inte orkar göra mycket annat än att prata med sina övergödda katter och äta sötsaker i sin ensamhet.