Jobbig natt

 
Pust, stånk, stön. Den här natten har varit lite jobbig.. Jag har ont överallt, omöjligt att hitta ett bra sätt att sova på.. Dessutom råkade jag somna kl. 19 igårkväll, vaknade kl. 1 och kunde inte somna om. Roy var också vaken, så vi satt uppe till kl. 5 innan vi gick och la oss. Jag lyckades också halka inatt igen, landade rakt på höften och fick ont i hela kroppen. Jag blev rejält nojig innan jag kände att bebbo började sparka igen. Dock såg Roy då jag föll, och han sa direkt att det inte alls såg så farligt ut, att jag nog kan va lugn för bebbos skull. Nu måste jag verkligen va försiktigare.. Men jag är ju inte speciellt smidig sen tidigare, och det blir ju inte bättre med en stor mage som är i vägen överallt heller, haha.. 
 
Ja, idag är jag med andra ord helt uttömd på energi. Jag ska börja tvätta bebbos kläder idag, som jag planerat att göra flera dagar redan. En promenad borde jag också ta, för att mjuka upp den här stela & värkande kroppen lite, och så ska jag plocka iordning lite här i röran. Nåt mer storslaget blir det inte idag heller. In med lite värkmedicin så ska väl det nog bli nåt av den här dan också. Hoppas ni mår prima! ♥ 
 
Här kommer en låt som är skön att lyssna på.