Mammalådan har anlänt!

 
Idag hämtade jag ut ett stort paket på posten - nämligen mammalådan. Jag har inte gått genom den så noga än, men en hel del guldkorn finns det nog i den. Själva lådan ska jag klä in i nån fin tapet så att vi kan använda den som en förvaringslåda åt bebbos grejer sen. 
 
Nu får jag återigen bocka av en del från bebbos önskelista, så den kommer upp här på bloggen i ett senare skede! 
 
#1 - - elin:

Smart! Jag sku å borde klä in vår i nånting fint. An e ju så bra ti ha men int så....stilig ;)

Svar: Haha, precis ;)
Saragunmarie

#2 - - Hjärtebarnsmamman ♥:

Men jisses vilken härlig låda! :)

#3 - - Linda:

Va spännand :D

#4 - - sandra:

Mammalådan är allt ett bra påhitt. Åh vad jag längtar efter att få vår. Och jag är så nyfiken på om det hinner komma ut en ny innan. :)

Svar: Ja, verkligen! :)
Saragunmarie

#5 - - Sandra:

Den där orange/gul-sicksackrandiga är så fiin! ^^

Svar: Den är inte riktigt min favorit men.. ;)
Saragunmarie