Nu kan man köpa mina ljusstakar!

 
Gårdagens hemliga möte handlade om att få in mina ljusstakar till försäljning i en inredningsbutik. Butiksägaren skulle gärna ha köpt in dom, men eftersom det visade sig att det inte skulle ha varit lönsamt för mig alls, så valde jag att tacka nej till slut. 
 
Det skulle verkligen ha varit hur roligt som helst att få se mina handgjorda ljusstakar i butik, men i det här skedet lönar det sig för mig endast genom att sälja dom direkt, utan mellanhänder. 
 
Så nu kan ni gå in på min Facebook-sida och spana in vad som finns att köpas just nu. Jag har mer material på väg hem, så snart kan jag tillverka fler modeller och även bygga upp ett litet lager. Här kommer ni till sidan
 
#1 - - Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta:

så snygga

Svar: Tusen tack! :)
Saragunmarie

#2 - - Sandra:

Hur fina som helst!!!! Jag är impad! :D

Svar: Åh tusen tack :D
Saragunmarie

#3 - - linda:

Jättefina :)

Svar: Tack Linda :)
Saragunmarie

#4 - - Ann:

Fina stakar. Hur mycket skulle frakten bli? Är momsen inräknad i priset? :)

Svar: Tack så mycket! :) Inom Finland borde frakten bli ca. 5€, men om jag ska posta utomlands så blir det troligtvis lite mer. Jag ska kolla upp exakt imorgon! Jag är inte momsskyldig än, så ingen moms tillkommer :) Mejla mig gärna på [email protected] om du har fler frågor eller vill beställa.
Saragunmarie

#5 - - Line Dalen:

Men wow vad duktig du är, superfina!!

Svar: Åh tusen tack! :)
Saragunmarie