Slö dag

Två av mina senaste bilder på Instagram. 
 
 
Den här dan är en sån där slö dag då jag inte får nånting gjort känns det som. Jag har tvättat lite kläder och sånt bara, annars lallar jag mest på och släpar fötterna efter mig.. Roy jobbar och skriver dessutom ett prov i skolan idag, så jag är ensam i princip hela dan. Nu skulle det sitta bra med pizza & glass känner jag, men det är väl tur att vi inte har nåt sånt hemma just nu, annars skulle jag äta ihjäl mig typ. 
 
Jag blir smått galen av att gå hemma dagarna i ända, men samtidigt vet jag att jag behöver få va ledig på riktigt för en gångs skull, och bara göra sånt jag orkar med. Det har nog aldrig hänt tidigare tror jag, att jag bara "får vara". 
 
Och just ja, jag håller på med ljusstaks-tillverkningen nu också. Igår fick jag hem mer material, så jag provar mig fram och försöker skapa fina modeller. Jag har planer för dom nämligen, som jag dock väljer att va tyst om ännu. Här kan ni se min allra första ljusstakeDom nya modellerna är mer avancerade och enligt mig mycket snyggare. 
 
Det här blev ett flum-inlägg utan dess like, men det blir så ibland. Nu ska jag plocka i en diskmaskin och städa upp i köket. 
 
#1 - - Sus:

Söta nappar <3

Svar: Ja, visst är dom härliga?! :)
Saragunmarie