Vecka 36, rådgivningsbesök

 
Idag går vi in i vecka 36, kulan & jag. Dagen till ära var det återigen dags för ett rådgivningsbesök. 
 
Mina värden fortsätter va superbra, och just idag mår jag faktiskt bättre än på länge trots att jag knappt sovit en blund inatt. Det är ju fantastiskt vårväder idag också, så då höjs ju automatiskt humöret ett snäpp också. 
 
Vi längtar ihjäl oss efter bebbo nu. Vi pratar om hur vi tror han kommer att se ut, och Roy planerar vilka fordon han ska köpa åt honom då han blir större. Jag vill ta med honom i fähuset, i traktorn och till stallet, och Roy vill lära honom köra fyrhjuling & minicross. Sen kanske det visar sig att han inte alls har samma intressen som oss, så då får det bli nåt helt annat såklart. 
 
Om en vecka är det dags för nästa ultraljud, och då borde vi också få ett datum för snitt. Så spännande! ♥ 
 
 
 
#1 - - Oslofru:

Vilken fin liten gravidmage du har :) <3

Svar: Tack snälla! :) <3
Saragunmarie

#2 - - JeNNy:

Åh va spännande! Snart e han hos er,vi kom hem från BB idag o nu e det bebisgos för hela slanten. 😚

Svar: Ååh så mysigt, jag längtar efter bebisgos jag också! <3
Saragunmarie