I turned blonde again

Dagens bilder från Instagram. 
  
Idag tog jag itu med mitt slitna röda hår och blev blond igen. Jag avfärgade mitt egna hår och la i nytt löshår. Nu behöver jag förhoppningsvis inte färga det på ett bra tag eftersom jag är rätt ljus naturligt :) Skönt att bli av med den slitna röda mossan. 
 
PS. Ikväll börjar Svenska Hollywoodfruar - det får ni inte missa! 
#1 - - linda:

Du e jättefin bästaste sara :) <3

Svar: Åh tack :D He e du o!! <3
Saragunmarie

#2 - - Marie:

Så fint, och skönt att du inte beh färga det på ett tag då, för de hävdar ju att man inte ska färga då man är gravid

Svar: Tack! Jag har hört så olika historier om det där med att färga då man är gravid eller inte, och jag litar på att det är okej då frisörerna säger att det är det. Men jag vill ju ändå va försiktig och inte färga i onödan :)
Saragunmarie

#3 - - Amanda-fotoblogg:

Åh va fin du är!!

Svar: Men tusen tack, vad glad jag blir!! :)
Saragunmarie

#4 - - D:

Snyggt! :)

Svar: Åh tack! :)
Saragunmarie

#5 - - milina.blogg.se:

självklart missade man inte det! ;)

Svar: Nej det kunde man ju inte göra ;)
Saragunmarie