Yesterday's preggo

Igår drog jag på mig mina nya hängselbrallor som jag fyndat på självaste Halpa Halli, och en randig tröja från h&m. Enkelt & skönt! (Och OJ vad jag ser fläckig ut i ansiktet.. Jag skyller på ljuset).
 
 
Jag skrev ju för några dagar sen att jag har mer än fullt upp den här veckan - men jag tog mig faktiskt i kragen och valde att skjuta upp sånt som inte var så akut - bl.a. kosmetolog-besök & gravidfotografering. Jag måste bli bättre på att prioritera och undvika stress, så en del grejer får helt enkelt vänta lite. Dessutom är det ju kanske roligare att bli fotad då magen är superstor, för större lär den ju bli ;) Dock är jag lite nervös över att bebbo ska hinna bryta sig ut innan fotograferingen blir av, men vi får hålla tummarna för att vi hinner. Kosmetolog-besöket får bli strax innan fotograferingen då också. 
 
Nu har jag några jobbiga timmar framför mig - jag ska nämligen på sockerbelastning idag. Jag har inte ätit på nästan 13 timmar, och jag börjar alltid må så illa då jag blir för hungrig.. Men, kanske det går bra ändå trots allt. Jag får i alla fall skjuts båda vägarna, så det underlättar ju. 
 
Ha en fin torsdag allihopa! ♥ 
 
#1 - - Anonym:

Kring v.34 brukar va den optimala tiden för grav.fotografering 😊 Det finns en ordentlig mage men den har ännu inte hunnit sjunka.

Svar: Tack för tipset :)
Saragunmarie