Min tisdag

 
Denna soliga tisdag har jag målat lite i tamburen, sovit flera timmar på eftermiddan, ätit mammas goda leverbiffar, vräkt i mig glass, tagit en kort promenad, och städat lite. Helt okej tisdag med andra ord. Det enda negativa är att Roy har varit borta hela dan och hinner knappt hem innan han måste åka iväg och jobba nattskifte. Suck.. Nå, snart är det helg igen, och då får jag förhoppningsvis ha hem honom. 
 
#1 - - JUNITJEJ:

Snyggt!
så gott med glass!

Svar: Tack! Ja verkligen :)
Saragunmarie

#2 - - Ellen:

Gud vad god den glassen såg ut! Och älskar sådana där lampor btw :)

Svar: Den var supergod! :) Ja, det gör jag också ;)
Saragunmarie

#3 - - Marie:

Mums gott med glass

Svar: Verkligen! :)
Saragunmarie

#4 - - Anonym:

Hej! Undrar bara var du hittat så härlig tapet? :)

Svar: Vi köpte den från Vasa Färg. Vi lyckades få de allra sista två rullarna :)
Saragunmarie

#5 - - Anonym:

Okej, tack! :)