Vinn hemligt klädpaket till ett värde av 120€/1000kr

Nu lottar jag ut ett klädpaket med hemligt innehåll till ett värde av ca. 120€/1000kr. 
 
Paketet innehåller fem plagg från Gömda Juveler, och storlekarna är S-L. 
 
 
För att vara med och tävla så kommenterar du det här inlägget med namn & mejladress. Du ska också gilla Gömda Juveler på Facebook.
Vill du öka dina chanser i tävlingen (frivilligt) så bloggar du om tävlingen (låna bilden från det här inlägget!) eller länkar till tävlingen på Facebook
 
Jag drar lott bland alla deltagare på söndag, 27/10. Lycka till!  
 
Tävlingen är avslutad! 
#1 - - linda w:

va kul :)

#2 - - Emilia:

Så rolit me tävling :)
Deltar, har gillat facebooksidan samt skrivit om den i min blogg :)

#3 - - sofia:

Oj vilken kul tävling ! Hoppas jag vinner :)

Svar: Du har inte angett din mejladress. Gör det, annars kan jag tyvärr inte räkna med dig i tävlingen :)
Saragunmarie

#4 - - Camilla :

Gillat! :)

#5 - - linda:


Jag e gärna med o tävlar!!

#6 - - Jeanette:

Deltar och hoppas!! :)

#7 - - Ulrica:

Vad kul med tävling :)

#8 - - Anna Westerlund:

Jejj! :) har gillat.

#9 - - Joa:

Ja e gärna med och tävlar :)

#10 - - Sarah Backlund:

Gillar rej på facebook! :)

#11 - - Mikaela:

Ujj ännu en roli tävling :D

#12 - - Catharina Holmdahl:

va kul provar å tävla här då! gillat å delat på fb

#13 - - Nina Liikanen:

Gillat och delat på fb! He så superkul me dina tävlingar :D

#14 - - Hanna :

Va kul, du ordnar så bra tävlingar! Vem har för mycket kläder liksom? Extra spännande med hemligt innehåll! :)

#15 - - Johanna:

Jag gillar redan! :)

#16 - - Mimmi:

kulkulkul me tävling! ja gillar redan GJ på facebook, å ska skriv ett inlägg på min blogg om tävlingen :)

#17 - - Anonym:

Gillat och delat på fb! Du har jättetrevliga tävlingar! :D

Svar: Du har varken angett namn eller mejladress. Hur kan jag möjligen kontakta dig om du vinner?
Saragunmarie

#18 - - Moa Mattjus:

Sorry glömde sätta mitt namn/email! :)

Men som sagt jätteroliga tävlingar här och jag har delat på fb! ;)

#19 - - Johanna:

Gillar och deltar! :)

#20 - - madde:

Jag e mee å ha dessutom gilla på fb :)

#21 - - Therese:

jag är med! Har gillat på fb och även bloggat om tävlingen på min blogg :)

#22 - - Fredrika:

Jag är med och tävlar :) jag gillar redan gömda juveler på Facebook. /[email protected]

#23 - - Hanna:

Gillat!:)

#24 - - Simone:

Har gillat GJ på facebook och bloggat om tvälingen! :)

#25 - - christina loveur:

Gillar på facebook med namn Christina loveur!
här har jag delat:https://www.facebook.com/chris.iminlove/posts/309629655841900

Kramar Christina
[email protected]

#26 - - Yvve:

jag är med, har länkat på fb :)

#27 - - sussu:

gillat, I'm in! :D
[email protected]

#28 - - rebecca :

Jag deltar gärna !! :)

Rebecca Ljun
[email protected]

Bloggar också om tävlingen :)

#29 - - Heidi:

gillar gillar gillar :)

#30 - - Sofia:

Jag är med! :)

#31 - - Rebecca Andersson:

Hej, verkligen älskar deras kläder!! fick hem en beställning från dem härom dagen och kunde inte bli mer nöjd! Jag vill iaf vara med, kan inte få nog av deras kläder! Och gillar självklart deras sida, komma även blogga om tävlingen för att öka chansen att vinna!
Mejladress: [email protected]

Mvh. Rebecca Andersson. kram.

#32 - - Paul m holm:

Gillar på FB (Paul m Holm) och delat tävlingen https://www.facebook.com/paul.m.holm/posts/449547091831625

Tänk om man fick vinna
Till min älskade kvinna
Kvinnan i mitt liv - ja helt enkelt min gudinna
Om hon detta paket fick skulle hon likt en katt börja spinna!

#33 - - sandra:

Jag är gärna med! :)

#34 - - Paula:

härli tävling :) har också gillat på fb

#35 - - Sofia:

Vilken super tävling!!! Jag e mee!! :)

#36 - - Elin:

Elin

#37 - - Belinda:

Jag är med :)

#38 - - Hanna:

Jag deltar :)

#39 - - Elin:

Jag deltar också, har gillat på fb! :)

#40 - - Sandra:

Jag e med och ha gilla på fb :)

#41 - - angelica:

Jag e också med o tävlar! Har gillat & delat :) håller tummarna nuuu o hoppas de e min lyckodag! :D

#42 - - Ida Jungell:

oj så roligt. absolut är man med :D

#43 - - isa virtanen:

Ja vill va me!:) länkar på fb :)

#44 - - Madde:

Deltar och gillat sidan! [email protected]