En vecka till öppning..

 
Om en vecka öppnar hamburgerrestaurangen Friends & Burgers i Jakobstad där jag ska jobba i sommar (och förhoppningsvis ännu längre). Ikväll hade vi VIP-kväll, och jag fick än en gång äta en makalöst god burgare, och min favorit - pommes med ketchupmajonnäs. Av det ni ser på brickan är inte allt klart än. Pommes'en ska t.ex. serveras i mindre muggar och fina hamburgerpapper med tryck ska fixas. 
 
Jag hoppas att ni är lika ivriga som mig inför öppningen av Friends & Burgers! Ni kommer väl och hälsar på mig i sommar? :) 
#1 - - Anonym:

Aaaah, ser smaskigt ut! :D Får du äta där varje gång sen när du börjar jobba? :D

Svar: Det är så sjukligt gott! Ja, det får jag - till rabatterat pris, så vilken tur att jag bara kommer jobba deltid, haha.. Skämt åsido ;)
Saragunmarie

#2 - - Sara:

Åh ser gott ut :D