Långfredag & fortkörningsböter

 
Under långfredagen har jag varit på kalas hos lillasyster, ätit chokladägg, och så har jag gjort nåt lite mindre roligt också - nämligen fått fortkörningsböter. Men nej, jag är inte bitter. Klart att det suger att behöva punga ut med såpass onödiga pengar, men jag får ju skylla mig själv. Det var min första fortkörningsböter nånsin, och jag kommer absolut att tänka på hastigheten framöver. Ibland behöver man få en tankeställare helt enkelt. 
 
Ikväll läser jag bloggar och kollar TV. Imorgon ska det hända grejer i stugan. Det känns som att det stått still alltför länge nu. 1½ vecka kvar tills vi flyttar in.. 
 
Nu ska jag samla ihop lite frågor som ni ställt på sistone och svara på dom i ett nytt inlägg. Stay tuned! ♥ 
#1 - - Anonym:

Usch inte roligt med böter.Hur mycket fick du i böter?Hoppas att du och Roy får en skön och trevlig påsk.Hoppas att ni börjar trivas bra i er sruga.Glad påsk sara!Har ni tömt allt ur lägenheten nu?

Svar: Tack snälla! :) Lägenheten är inte tömd än. Stugan måste va iordning först. Hur mycket jag fick i böter spelar ingen roll för nån annan. Ha en trevlig påskhelg! :)
Saragunmarie

#2 - - Lighthouse:

Välkommen till klubben! Mmm, står det Staraby på snabbvinsten? Tror jag såg dig då :D Sånt som händer, till all lycka inte så ofta. Äh, va fasen... GLAD PÅSK på dig! :)

Svar: Haha ja, Staraby it is! Fy vad pinsamt :D Glad påsk på dig också! :)
Saragunmarie

#3 - - Anonym:

Tur o oturen att du inte blev av med kortet i alla fall. Glad påsk!

Svar: Jo, det hade inte varit roligt. Glad påsk! :)
Saragunmarie

#4 - - Marie:

Rackarns med böter, men skönt att du ej vart av med kortet då, och ja du lärde dig ju något av det =D