2009-2014

 
Min profilbilds-mapp på Facebook innehåller inget mindre än 196 foton i dagsläget. Jag har varit medlem på Facebook sen 2009, så ni kan tänka er att en hel del av profilbilderna är rätt gamla. 
 
Nu tänkte jag visa er fyra profilbilder från varje år, med början från 2009. Förbered er på att ni inte kommer att känna igen mig på de flesta ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vilket år tycker ni jag lyckades bäst? Själv röstar jag på 2013! 
 
#1 - - Linda:

Vilken sötnöt på bilderna :D
ja tycker do passar så bra i håri me axellängd :D <3

Svar: Taaack :D <3
Saragunmarie

#2 - - Emmi:

Blonda pagen 12 e helt sjuukt fin påde!! Wow! Ele ede rödaktoga 13 :)

Svar: Oj tack snälla :D
Saragunmarie

#3 - - Malin:

2011 :) OM man måste välja! Alla foton är fina på sitt sett!

Svar: Taaack :D
Saragunmarie

#4 - - Marie:

Fina bilder på dig, gillar axelpagen bäst som de andra =D

Svar: Tack :D
Saragunmarie

#5 - - maria w :

2012 :)

Svar: Taaack ;)
Saragunmarie

#6 - - Mimmi:

overall sku ja säg 2011! favoriterna e nog sista på 2010 respektive 2013 :) do har mang looks kvinno!

Svar: Thanks! :) Jånå ja har hadd en dejl olika frisyrer under åren, haha :D
Saragunmarie

#7 - - Elin:

Herreguud så många olika frisyrer och färger du haft ;) år 2010 tredje bilden och år 2013 fjärde bilden tycker jag passar dej jätte bra!!

Svar: Haha, jag veeeet ;D Tack så mycket! :)
Saragunmarie

#8 - - sussu:

Hy ska man kuna väli tå do er så super söt på varinda?! :D ja smält ju liti ;) <3

Svar: Hahaha, tack nu ba ;) <3
Saragunmarie