Bakslag

Fotograf: Maria Westerlund. 
  
Jag börjar bli trött på dom här bakslagen nu. Precis då jag känner att det börjar gå uppåt och att jag börjar må lite bättre, så slås jag ner igen - tillbaka ner i det deppiga träsket. Så nu är jag återigen helt utmattad och tjurig och helt utpumpad på både energi och livsglädje. 
 
Hur länge ska det ta den här gången innan jag kan säga att jag börjar må bättre? 
#1 - - Agnes:

Vilken fin bild! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Saragunmarie

#2 - - b:

De kan tyvärr ta rätt länge före man känner sig "frisk." Har själv varit sjukskriven för utbränd och utmattningsdepression två månader i vintras och efter det partiellt sjukskriven (jobbat 3 dagar/vecka) i två månader. Och först kom många bakslag, först nu fem månader efteråt börjar jag känna mej rätt så okej. Låt det ta tid, de blir bättre!! :) du fixar det nog!

Svar: Jo, jag vet att det tar tid - jag har bara inte tålamod att vänta, och jag får dessutom ingen hjälp heller.. Det känns lite hopplöst just nu faktiskt :( Tack för att du tror på mig!
Saragunmarie

#3 - - william:

fin bild:D

Svar: Tack! :)
Saragunmarie