Blogvember Challenge

 
Ida-Marie har dragit igång en Blogvember Challenge som är en utmaning som går ut på att man ska svara på fem frågor om sin egen blogg, som man sen utmanar tre andra bloggare att också göra. Jag blev utmanad av Hanna, så här kommer mina svar på frågorna. 
 
 
 
1. Vad är det roligaste med att blogga? 
Det roligaste med att blogga är absolut relationen man får till sina läsare. Om jag undrar över nåt så får jag ofta bra svar och åsikter av er, och ni har många gånger hjälpt mig på olika vis då det gäller att ta beslut. Dessutom så är jag så himla glad att jag har bloggen just nu då jag är gravid, så att jag sen kan gå tillbaka och läsa & se hur magen såg ut vecka för vecka t.ex. 
 
2. Vad gör min blogg speciell? 
Jag skriver inte enbart om ett ämne som många gör (t.ex. fotografering, mode, inredning), utan i min blogg kan man hitta det mesta. Dessutom är jag alltid ärlig och förskönar inte vardagen. Är jag arg eller ledsen så skriver jag det, och är jag glad så skriver jag det. Jag avskyr bloggar där allt alltid är så fluffigt och harmoniskt och fint. Ingen mår bra varje dag, och det är okej att visa att man är ledsen eller uppgiven. 
 
3. Hur ser min blogg ut om ett år? 
Om ett år bloggar jag säkert mest om vår lillkille och om min vardag som småbarnsmamma. Dock har jag ju lovat att aldrig bli en helt-och-hållet-mammabloggare, så jag kommer absolut att fortsätta skriva om inredning, bondlivet, och andra roligheter. 
 
4. Vilket var mitt allra bästa inlägg? 
Svårt att svara på. Men i kategorin personligt hittar ni mina djupaste inlägg. 
 
5. Vilka andra bloggar/bloggare inspirerar mig? 
Jag inspireras allra mest av Emma som bloggar på attvaranagonsfru.elsasentourage.se. Hennes blogg innehåller så mycket som jag älskar: Massa fina bilder, underbar inredning, fina shoppingtips, två ståtliga Salukis, och dessutom en liten kille med rufsigt blondt hår som är nåt av det sötaste jag nånsin sett. 
 
 
Jag utmanar Sandra, Pisa och Jannike
 
#1 - - Life of Johanna:

Rolig utmaning!

Svar: Jamenvisst :)
Saragunmarie

#2 - - frida svensson:

vilken fin lista! Kanske jag snor den till min blogg! =) (men länkar såklart till dig!) Kram!

Svar: Sno på du bara! :)
Saragunmarie