Fullspäckad lördag

Instagrambilder från igår. 
 
 
Gårdagen var minst sagt fullspäckad. Vi började dagen med en promenad i skogen. Alecia & Nelly följde med, så hela lilla familjen fick lite motion redan från morgonen :) Sen började jag brottas med diskberget medan Roy lagade mat, och så bar det av till stan för att handla lite. 
Sen hade lillebror ordnat en Vemma-presentation hos föräldrarna, så där satt vi ett tag innan vi åkte vidare till Roys familj i Sandsund. Sen vidare för att hälsa på ett par gemensamma vänner, och så avslutade vi dagen med ett bio-besök.
Vi såg nyaste filmen av The Hunger Games (Mockingjay part one), och jag måste säga att jag blev lite besviken. Jag har tokälskat dom två första filmerna och hade nog förväntat mig lite mer av den tredje faktiskt. Dessutom var både jag & Roy så himla trötta, så jag tror att Roy slumrade till ett par gånger faktiskt. Jag lyckades hålla mig vaken, men det var fullsmockad salong, och jag hade en tjej bakom mig som tyckte att jag skymde sikten för henne, så jag fick sitta i nån konstig obekväm ställning hela filmen. Dock slutade filmen så spännande, så jag måste nog absolut se nästa del också. Men ja, nåt högt betyg får inte den här tredje delen av mig i alla fall. Vad tyckte ni andra som sett den?